Jazzkonsert 12:e mars

Jazz för Integration 2016Den 12:e mars är det dags igen – Storbandsjazz i Katrineholms Kyrka – i år med Bara Damer & Co!

Biljetter släppta torsdag 18:e februari – på Akademibokhandeln, Bela Herr & Dammode, Annas Gröna Rum och Interflora Fresh på Norr!

Konserten har nu varit, läs webbreportage här.

Jazz för Integration är ett samarbete mellan Katrineholms Rotaryklubb och Svenska Kyrkan

Genom ”Jazz för integration” har vi under de senaste fem åren bekostat en veckas idrottsläger för inte mindre än 110 Katrineholmsungdomar. Överskottet från denna konsert går till ytterligare 30 stipendiater, hälften invandrarbarn, på Stadium Sports Camp i Norrköping.

Biljetter: Akademibokhandeln, Bela Herr & Dammode, Annas Gröna Rum och Interflora Fresh på Norr – från torsdag 18:e februari!

Vi är stolta att presentera årets sponsorer:

Jazzsponsorer 2016 - Alarosen, AWI-gruppen, Nordea, Oppunda Invest, Presto, Skobes, Finja, Katrineholms kommun, Lundbergs, SIMS Recycling Solutions, Sjötorps Hus, Sörmlands Sparbank, Interflora Fresh, Katrineholms Buss, Katrineholms-kuriren, Linderoths Tryckeri, Stadium Sports Camp, 2689 Lasse Hoffman

Länk till Bara Damer & Co
Länk till Stadium Sports Camp
Affisch som PDFProgramblad som PDFAnnons som PDF

Affisch som PDF     jazz_programblad jazz_annons

Konserten har nu varit, läs webbreportage här.